Onze dienstverlening

Voor complete verwerking van uw financiële en fiscale administratie

Wat wij doen

Onze dienstverlening

Elke MKB-ondernemer en particulier kan bij ons terecht voor het laten opstellen van de jaarrekeningen, het verzorgen van de belastingaangiften en alle overige fiscale en administratieve zaken. Vanzelfsprekend leveren wij met snelheid en hoge kwaliteit. Wij hechten grote waarde aan korte en dus sterke communicatielijnen, op deze manier zijn wij altijd in staat om adequaat te handelen op een dringend verzoek van uw kant.

Administratie

We verzorgen de complete financiële administratie waarbij je zelf bepaalt hoe je deze bij ons aanlevert. Van schoenendoos, plastic tas en foto’s tot Excel bestanden. Wij maken er (weer) een overzichtelijk geheel van. Zodat we een getrouw beeld kunnen geven van je financiële situatie. Wij werken met het softwareprogramma Basecone waarin we je volledige administratie kunnen importeren. Zo kunnen wij alles snel, veilig en overzichtelijk bijhouden.

Fiscale aangiften en adviezen

Wij bieden compliance-diensten op het gebied van alle fiscale aangiften. Denk hierbij aan de aangiften van vennootschaps-, inkomsten-, loon-, omzet- en dividendbelasting. Ons kantoor is aangesloten bij de Nederlandse Orde van Belastingadviseurs (NOB) en garandeert daarmee de kwaliteit van onze diensten. Daarnaast zijn wij verplicht jaarlijkse educatie te volgen om onze kennis continue te blijven verbeteren en de ontwikkelingen bij te houden.

Salarisadministratie

Ook voor de loonadministratie kunt u bij ons terecht. Uit ervaring weten wij welk belang de ondernemer hecht aan het tijdig en correct aanleveren van de loonstroken aan de personeelsleden. Wij zijn er dan ook op gebrand om u als werkgever hierin te ontzien. Wij zorgen dat u bijtijds de beschikking krijgt over de loonstroken van u en/of uw personeel. Daarnaast verzorgen wij voor u de maandelijkse loonaangifte en krijgt u aan het einde van het jaar van ieder personeelslid de jaaropgave.

Jaarrekeningen & rapportage

Op basis van de goed gecontroleerde en complete administratie stellen wij na balansdatum de jaarrekening op. Vervolgens wordt u de gelegenheid geboden om alle vragen of opmerkingen te stellen zodat wij u op uw gemak kunnen stellen. Indien wenselijk kunnen wij uiteraard vaker per jaar de stand van zaken met u delen en bespreken. Hierbij valt te denken aan (liquiditeits-)begrotingen en/of maandelijkse management rapportages.

Overige advisering

Wij streven ernaar al uw vragen op financieel of fiscaal gebied te beantwoorden. Daarnaast schromen wij niet om u te adviseren over zaken waar u zelf nog niet over nagedacht heeft maar die wel voordelig zullen zijn voor u. Tevens kunnen wij hulp bieden bij het aanvragen van financieringen, subsidies en toeslagen. Ook bij het bepalen van het meest gunstige moment om te investeren staan wij klaar om u proactief te helpen.  

Contact

Communicatie en bereikbaarheid staan hoog in het vaandel bij ABMA Amsterdam. Geen wachtrijen voor het beantwoorden van korte vragen en je krijgt direct een medewerker aan de lijn.